dijous, 21 d’octubre del 2010

L'estranyesa de ser titular de premsa...

Doncs sí, m’agrada que sigui una notícia que Esquerra-Olot hagi triat el seu candidat a l’alcaldia.

Se’m fa estrany veure’m als diaris o a les notícies, però m’hi hauré d’anar acostumant. I se’m fa estrany sentir talls de veu o extractes de declaracions meves.

Molt content per com ha recollit les meves declaracions en Ramon Esteban a El Punt. Però les matiso: ell diu que vaig dir que seria un bon resultat millorar els resultats anteriors, i ho confirmo: qualsevol millora seria un bon resultat. Però també vaig dir que un molt bon resultat seria que jo fos el primer alcalde republicà de la democràcia, que per això m’han triat els meus companys de partit!

Em permeto recollir la notícia que ha sortit a El Punt:


ERC vol una consulta sobre el nou Firal


ERC, si governa Olot en el proper mandat, es compromet a consultar els ciutadans sobre les qüestions més transcendents del municipi, va anunciar ahir Pere Gómez, que dilluns havia estat elegit candidat a l'alcaldia per l'assemblea local dels republicans. Atesa la controvèrsia provocada per la recent reforma del Firalet, una d'aquestes consultes –va assenyalar Gómez– serà sobre la reurbanització del passeig d'en Blay, el popular Firal. “Volem que la gent se senti seu l'Ajuntament”, va manifestar el candidat d'ERC, que es va mostrar preocupat per l'“escissió” entre els polítics i la resta de ciutadans, un símptoma de la qual seria la discreta participació a les últimes eleccions municipals d'Olot, del 57 %. Pere Gómez, catedràtic d'institut de 46 anys, és regidor d'ERC des del 2007 i, des del mes de juny, portaveu del seu grup municipal. A les darreres eleccions, els republicans van aconseguir el 10,5 % dels vots i, amb dos regidors, es van mantenir com a tercera força del consistori, darrere de PSC i CiU. Per a Gómez, un bon resultat seria millorar les xifres de fa quatre anys, va dir.
R. E.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada