dijous, 14 d’octubre del 2010

Canvi de portaveu al Consell Comarcal

Avui tenim Ple del Consell Comarcal. És el Ple en què s'estrena en Pep Garcia com a portaveu, donada la meva renúncia per no acumular innecessàriament responsabilitats. No cal dir que estic convençut que serà un bon portaveu i que no cal que li desitgi la millor de les sorts perquè no li caldrà, encara que li hagi tocat fer el seguiment del tema de la planta de gestió de residus. Transcrit la nota que m'ha publicat La Comarca:


Han estat més de tres anys (com passa el temps!) de servei a la comarca com a portaveu del Grup Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya. Aquests tres anys m’han permès conèixer la realitat de la política comarcal, entendre el dia al dia dels pobles, les seves il·lusions i els seus neguits.

Són tres anys que m’han donat l’oportunitat de tenir contactes amb alcaldes i regidors de tota la Garrotxa i de tots els partits polítics amb representació en els diversos consistoris. En tots (o almenys en la gran majoria) hi he trobat comprensió i ganes de treballar per millorar el seu poble i la comarca en general. Tots ells hi aporten el seu granet de sorra, cadascú des de la seva posició. De vegades amb diversitat d’opinions, de vegades amb una posició unànime, però sempre des de l’honestedat de les seves idees.

La meva actual posició com a portaveu del Grup Municipal d’Esquerra a l’Ajuntament d’Olot em va portar a demanar la renúncia a continuar de portaveu al Consell Comarcal. En primer lloc, per poder-me dedicar més a la meva ciutat; però també perquè des d’Esquerra comptem amb gent prou qualificada com per no haver d’acumular responsabilitats polítiques.

Vull aprofitar aquestes ratlles per agrair el bon tracte i la dedicació que he trobat en tot moment entre els meus companys del Consell, sobretot per part dels diversos portaveus i també del president i del vicepresident i, especialment, dels diversos companys que han tingut l’honor de representar la Garrotxa com a consellers d’Esquerra Republicana de Catalunya i que m’han hagut de patir com a portaveu. A tots ells, doncs, el meu més sincer agraïment.

Continuaré com a conseller donant suport al grup fins al final del mandat si no hi ha cap més novetat d’aquí al mes de maig, i no cal dir que desitjo tota la sort del món a en Josep Garcia, de la Vall d’en Bas, que amb la seva excel·lent capacitat i encara millor actitud defensarà amb plena solvència els interessos de tots els garrotxins com a nou portaveu del Grup Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Acord Municipal al Consell Comarcal de la Garrotxa.

Pere Gómez i Inglada
Esquerra-Garrotxa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada