divendres, 29 d’octubre del 2010

150 x 2

Ja vaig utilitzar aquest recurs en l’entrada del record a en David Vilaseca (23x2), que és una de les entrades més visitades del meu bloc. Els companys més propers a en David estan treballant en tota una sèrie d’activitats d’homenatge. Confio que tindran una bona acollida.

Ara les xifres del títol podrien semblar encara més enigmàtiques, però tenen un sentit ben senzill:

Aquesta setmana, quan fa un any que vaig encetar aquest bloc, he penjat l’entrada que fa 150. La veritat és que no m’havia arribat a imaginar que és interessant i fins i tot divertit poder escriure quatre ratlles sobre un tema que et preocupa i deixar-ho penjat per si a algú mai l’interessa. O a mi mateix...: de vegades m’he sorprès repassant alguna entrada que no recordava haver escrit. És el fet de deixar testimoni que havia escrit en les primeres entrades del bloc.

I l’altre 150 correspon a l’entrada que vaig penjar la setmana passada sobre la meva elecció a candidat a l’alcaldia d’Olot pels companys de la Secció Local d’Esquerra: no em pensava pas que seria un text tan seguit fins al punt de superar de molt la mitjana de lectures que sol tenir el meu bloc i arribar a sobrepassar la xifra de 150 lectures!

 cap

En fi: coincidint amb aquests esdeveniments, he obert el bloc oficial del candidat d’Esquerra com a eina de contacte interactiu. No sé ben bé com aniré compaginant tots dos blocs, però em penso que ja me’n sortiré.

Si alguna cosa positiva ens ha comportat l’avenç tecnològic, és que ens ha facilitat el contacte interpersonal i la transmissió d’informació. Cada cop menys depenem dels mitjans tradicionals per donar a conèixer les nostres idees i interconnectar amb els altres.

Veurem fins on arribem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada