dimecres, 4 de gener del 2012

Punset, regal de Reis!


De fet, un punset sempre és un bon regal, un quadre d’en Vicenç Masdemont Punset, és clar. M’ha vingut al cap perquè aquestes setmanes està exposant a Bèlgica:


Vicenç Punset

Com ja vaig comentar en l’entrada anterior sobre els recitals poètics d’en Càndid, també tinc el goig de poder comptar en Vicenç entre els meus amics.

En Vicenç és allò que en diríem “un artista”: en tot el que fa –els quadres, els dissenys, els logotips, etc.-, sempre hi ha la mà decidida de l’artista, l’enginy, la gràcia, l’originalitat, aquell traç, aquell detall que converteix l’objecte en obra d’art.

Sempre l’he vist col·laborant en el que calgui: els recitals, les revistes, les felicitacions, els homenatges...; i és que en Vicenç s’estima la feina: la d’artista i la de professor.

Vicenç Punset

Sovint li he comentat que podria viure només de la seva tasca com a artista; però, quan li ho comento, veig en els seus ulls aquella fe en l’educació, allò que en dirien “vocació”, i em convenço que els seus alumnes tenen una gran fortuna de poder-lo tenir com a professor.

Que per molts anys els Reis ens portin un punset!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada