diumenge, 27 de febrer del 2011

Darrer cap de setmana de febrer

Qui diu que a Olot no es fa res?


Divendres vespre: a les set, concentració amb coca i fuet per protestar contra la visita del príncep d’Espanya a la Garrotxa. Pacífica, evidentment, tot i que l’enorme desplegament policial no s’ho acabava de creure. Fins que els catalans no siguem independents, no ens desempallegarem d’aquesta trepa.

Quarts de nou: primer memorial Ernest Lluch organitzat per la penya Barcelonista, amb sopar inclòs. Vaig estar tot el vespre imaginant-me com hauria estat de feliç el meu pare si hagués pogut gaudir d’aquests fantàstics anys amb en Pep! Ell va morir per causes naturals, però a l’Ernest li ho van impedir una colla de bojos que s’havien arribat a pensar que, matant-lo, defensaven no sé què... Bona gent, els amics de la penya!

Dissabte matí: inauguració de la Fira de l’Embotit i de la botiga al carrer. I, cap al migdia, espai de jocs del parc de Bonavista. M’ho vaig perdre: a Barcelona teníem el Consell Nacional d’Esquerra, que aprovava la designació dels caps de llista de les ciutats més grans de vint mil habitants.

Quarts de vuit del vespre: xerrada sobre entitats olotines, organitzada per Idesga. Interessantíssima: la presentació d’en Pere Soler, i les intervencions d’en Toni Moreno (AV Sant Roc), en Marc Muntanya (Greda) i en Tané (Aoapix – Pim pam pum).

Sortim abans del final, escopetejats, perquè a les 9 comença el concert Barroc Avançat 3.0 : Tolosa de Llenguadoc-Osca-Olot, agermanades per la cultura.

I, diumenge, tot el dia Fira de l’Embotit. Aquí sí que em vaig poder recuperar de l’absència obligada de dissabte. Molta gent i bona organització. Moltes felicitats a tots.

I comencem el mes de març!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada